05 April 2011

Curso de Rigging - Art & Cia

[EN]
I had the great opportunity to be a teacher in a Rigging course at Art & Cia school in Fortaleza, Brazil. For me those days (March 30th and 31th, and April first - 2011) were really fun. All my students are very talented and we got a lot of experiences together. I would like to say thank you very much to all my new friends and specially to Claudio Martins and Raquel Garcia who worked to make this project possible! I think we should use our time to improve our knowlegde, and we need of courses like this to get the success. You can know more about the beautiful Art & Cia school clicking here. Again, thanks :)

[PT]
Eu tive a grande oportunidade de ser professor em um curso de Rigging na escola Art & Cia em Fortaleza, Brasil. Para mim, aqueles dias (30 e 31 de Março, e primeiro de Abril - 2011) foram realmente legais. Todos os meus alunos são muito talentosos e nos aprendemos muitas coisas juntos. Eu gostaria de dizer muito obrigado a todos meus novos amigos e especialmente ao Claudio Martins e Raquel Garcia que trabalharam para tornar esse projeto possivel! Eu acho que devemos usar nosso tempo para aprimoramento do nosso conhecimento, e nos precisamos de cursos como esse para alcançarmos o sucesso. Voce pode saber mais a respeito da linda escola Art & Cia clicando aqui. Novamente, obrigado :)

Here is the character that we used in this course (I have modeled and texturized it too) -
Aqui esta o personagem que usamos no curso (eu o modelei e texturizei tambem).


Here I teaching Rig :)  -  Aqui eu ensinando Rig :)


They are Claudio Martins and Raquel Garcia.  -  Estes são Claudio Martins e Raquel Garcia.


Here are my great students!  -  Aqui estão meus grandes alunos!

UUUHHHUUULLL !!!

2 comments:

X said...

Show de bola man!
Parabéns!

Abraço.

Deocliciano Okssipin Vieira, aka Ochyming said...

Quando tiver tempo pode fazer um toon bendy arm tutorial?